Kako naručiti preseljenje selidbenih stvari?
Ukoliko znate točan termin selidbe, kontaktirajte nas putem telefona ili maila te
provjerite raspoloživost željenog termina.
Koliko dana ranije moram naručiti uslugu selidbe?
Uvijek je bolje javiti se što ranije kako bi mogli rezervirati željeni termin.
Manju selidbu dovoljno je naručiti 2-3 dana prije selidbe. Za veće i zahtjevnije selidbe potrebno je naručiti uslugu najmanje 5 radnih dana prije preseljenja.
S obzirom da imamo više vozila i timova, pokušavamo biti maksimalno fleksibilni prema našim klijentima i omogućiti Vam selidbu željenih temina.
Koje je vaše radno vrijeme?
Naše radno vrijeme ureda je radnim danom od 8-17h, subotom od 8-14h, nedjeljom i praznicima ured NE radi.
Terensko radno vrijeme je svakim danom od 0-24, isključivo prema unaprijed dogovorenim terminima.
Da li selite vikendom i praznicima te da li je tarifa za selidbe ista kao preko tjedna?
Selidbe radimo vikendom ukoliko ste termin rezervirali ranije preko tjedna. Na praznike i blagdane NE radimo!
Tarifa preseljenja vikendom ista je kao i preko tjedna.
Kako se određuju troškovi selidbe?
Troškovi preseljenja određuju se prema slijedećim parametrima:
- prvenstveno uslugama koje je potrebno izvršiti tj. vremenu i materijalu utrošenom na izvršenje usluga
- prema relaciji prijevoza
- količini, obujmu i masi stavki koje je potrebno preseliti
- stanju s obzirom na katove i dizalo na početnoj i odredišnoj lokaciji
- pristupu selidbenom vozilu na početnoj i odredišnoj lokaciji
S obzirom da troškovi ovise o utrošenom vremenu, kako se računa vrijeme selidbe?
Vrijeme za obračun troškova selidbe, računamo od našeg dolaska na prvu ukrcajnu lokaciju do iskrcaja selidbenih stavki na zadnjoj lokaciji. Znači naš dolazak i odlazak se ne naplaćuje u Gradu Zagrebu. Ukoliko se ukrcajna i/ili iskrcajna lokacija nalazi izvan Grada Zagreba, prijevoz naplaćujemo sukladno utrošenim kilometrima računajući oba smjera, a troškove rada po satu.
Kako i kada se može platiti usluga preseljenja?
Plaćanje naših usluga možete izvršiti virmanski i gotovinski. Za naše usluge u oba slučaja ispostavljamo račun koji dokazuje i garantira našu uslugu. Naplatu vršimo odmah nakon izvršene usluge te u iznimnim situacijama avansno.
Da li su moje selidbene stvari osigurane?
Naravno. Vaše selidbene stvari su osigurane u svim segmentima preseljenja prema polici osiguravajuće kuće (opća, profesionalna i odgovornost vozara) pod uvjetom da je naša tvrtka vršila sve usluge vezane uz selidbu.
Da li možemo sami pripremiti stvari za selidbu, a koristiti samo Vašu uslugu prijevoza sa vozačem?
Naravno. U tom slučaju bitno je da su Vaše selidbene stvari spremne za ukrcaj i adekvatno zaštićene kada naš vozač dođe na dogovoreni termin. Vozač može odbiti ukrcaj u vozilo ukoliko selidbene stvari nisu adekvatno zaštićene za transport.
Za ostala pitanja i nedoumice u vezi selidbe, molimo da nam se obratite putem naših kontakata.
-